Selasa, 16 Februari 2010

PUDURAYA BOLEH !

1. 16 Feb 2010. Hari ini saya ada ke Kuala Lumpur kerana ada urusan. Seperti biasa antara tempat yang menjadi tumpuan di Kuala Lumpur ialah PUDURAYA.

2. Walaupun agak sesak, tempat ini memang menarik untuk melihat sendiri wajah sebenar kehidupan warga bandar tidak kira tempatan mahupun asing.

3. Pada saya inilah salah satu tempat yang patut dikunjungi bagi melihat sendiri keharmonian dan kemakmuran MALAYSIA.

4. Yang menarik perhatian saya sepanjang berada di PUDURAYA, jarang saya saksikan kebanjiran warga asing dari Vietnam, Myanmar, Indonesia, Thailand tidak kurang juga dari negara barat.

5. Melihat keadaan itu, saya terasa seolah-olah berada di negara lain. Hari ini ternyata PUDURAYA dengan kebanjiran mereka telah menawan dominasi warga tempatan pada hari-hari biasa.

6. Urusniaga dan komunikasi yang beraku di PUDURAYA memang menggamit hati saya. Sambil saya berfikir, saya agak terkesima melihat mereka ini menjadi salah satu komuniti kota MALAYSIA.

7. Saya bangga menjadi waga MALAYSIA. Keharmonian MU memberi limpahan rezeki pada semua tidak kira warga negara mahupun asing.

"MALAYSIA PELOPOR PENGAGIHAN KEKAYAAN SAKSAMA"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan