Khamis, 21 Januari 2010

TREK MPP PILIHAN SAYA

1. 21 JANUARI 2010 - Borang Pencalonan mula dijual. Ternyata sepanjang hari ini saya sudah mula diuji dan tercabar apabila saya dimaklumkan bahawa saya hilang kelayakan untuk bertanding kerana tidak memenuhi syarat disebabkan kegagalan mengikuti kesemua siri Kursus Kepimpinan Mahasiswa 2009 anjuran JHEPA.

2. Setelah berbincang dengan pihak seketariat dan pihak JHEPA, cabaran pertama pada hari ini dapat diselesaikan. Alhamdulillah saya telah dibenarkan untuk mendapatkan borang pencalonan tersebut. Isunya disini bukanlah bercerita tentang syarat yang ditetapkan oleh pihak seketariat pemilihan MPP, tetapi bagi saya inilah bibit-bibit cabaran dalam mencipta sejarah diri untuk bertanding dalam pemilihan MPP pada sesi kali ini.

3. Jujurnya sepanjang hari ini saya bersemangat untuk menterjemah komitmen dan nada perjuangan yang tidak berbelah bahagi kepada legasi kepimpinan pelajar yang saya fikir perlu saya kongsikan bersama seluruh Mahasiswa UPSI.

4.Tarikh hari ini adalah antara hari yang amat bermakna bagi saya, mungkin ini adalah tarikh yang akan melonjakkan minat dan bakat saya sebagai khalifah kecil di muka bumi Allah ini.

5. Ucapan jutaan terima kasih kepada semua sahabat-sabahat yang menyokong dan membantu saya. Terutamanya kepada Abang Li kerana sudi menjadi transporter saya ke hulu ke hilir sepanjang hari ini. Tanpamu sahabatku, perjalanan urusan hari ini agak lebih mencabar. Terima kasih atas pertolongan semua.

6. Semoga segalanya berjalan lancar. Amin.

3 ulasan:

  1. teruskan perjuangan sahabatku...semoga berjaya dalam pilihanraya MPP nanti....Hidup Azri Amatan...

    BalasPadam
  2. ya..hidup AZRI AMATAN...

    BalasPadam
  3. HIDUP KUNAK...
    HIDUP YB KUNAK...

    BalasPadam